Facebook Instagram YouTube
українська русский порівняти кошик
BUF Ukraine
Надійна складська техніка з Європи
П'ятнадцять років на ринку
ПОШУКПОШУК ПОРІВНЯТИ

Система охолодження навантажувача: види і пристрій

Вилочний навантажувач застосовується як один з основних типів навантажувального складського транспорту, за допомогою якого проводиться обробка вантажів на складах, в портах, на торгових і промислових майданчиках. І близько 60% таких автонавантажувачів оснащені двигунами внутрішнього згоряння, дизелем, бензиновим, газовим або гібридним газ-бензин. Такий двигун відрізняється високою ефективністю. Він забезпечує велику вантажопідйомність, підходить для штабелювання вантажів на великій висоті, використовується в широкому діапазоні кліматичних умов, від ливарного цеху до холодильного складу.

ДВЗ вилочного навантажувача відчуває великі навантаження і сильно нагрівається. Тому потрібна система охолодження навантажувача, без якої двигун швидко вийде з ладу. З її допомогою підтримується оптимальна робоча температура, при якій ДВЗ збереже працездатність на весь розрахунковий експлуатаційний термін.

Які бувають типи систем охолодження і як вони влаштовані? У чому їх відмінності, плюси і мінуси? І де в Україні купити навантажувач бу з повним, офіційним сервісним обслуговуванням?

Система охолодження навантажувача: призначення, види, переваги та недоліки

Під час роботи двигуна, його деталі постійно нагріваються. Надмірний нагрів змінює характеристики металів, провокує швидший знос комплектуючих. Постійний перегрів може спровокувати і деформацію деталей. Система охолодження двигуна навантажувача відводить зайве тепло від його елементів і підтримує нормальний тепловий режим. Використовується два типи таких систем:

  • Повітряна.
  • Рідинна. Існує два підвиди такої системи, термосифонна і з примусовою циркуляцією охолоджуючих рідин.

У повітряній системі деталі працюючого двигуна постійно охолоджуються насиченим повітряним потоком. Для цього використовуються потужний осьовий вентилятор в поєднанні з апаратом, що направляють повітряний потік. Також система охолодження навантажувача включає в себе кожух і ребра охолодження. Ці ребра розташовуються на циліндрах двигуна ВЗ. Ось головні переваги повітряної охолоджуючої системи:

  • Вона має максимально просту конструкцію. Невелика кількість рухомих елементів дозволяє використовувати її в самих складних експлуатаційних умовах. Моделі дизельних навантажувачів, що використовуються для роботи з найважчими вантажами, оснащуються повітряною системою охолодження двигуна.
  • Має найбільш оптимальне співвідношення маси і габаритів, що важливо для сучасних автонавантажувачів, чиї розробники прагнуть зробити свою техніку якомога більш компактною.

Повітряна система охолодження так само має і свої недоліки:

  • Система розрахована на використання при великих навантаженнях. Тому на холостому ходу і при невеликих навантаженнях автонавантажувача його мотор починає перегріватися, як би це парадоксально не виглядало.
  • У той же час ця система охолодження навантажувача працює тільки при високих температурах. Але такий температурний режим негативно впливає на елементи конструкції, зменшуючи моторесурс техніки.
  • Система повітряного охолодження не забезпечує рівномірного температурного режиму. Ті циліндри, які розташовані ближче до осьового вентилятора, охолоджуються краще. До циліндрів, розташованих далі, повітря доходить вже в нагрітому стані.

Рідинна система охолодження термосифонного типу використовується тільки для пускових двигунів. Вона складається з радіатора охолодження на навантажувач, сорочки охолодження двигуна і набору сполучних патрубків. Для перекачування рідини не використовується який-небудь механізм. Циркуляція відбувається через різницю щільності між холодної і нагрітої рідиною. Термосифонна система охолодження двигуна вилочного навантажувача відрізняється простотою конструкції і здатністю до саморегулювання. Це означає, що при холодному двигуні циркуляція рідини мінімальна. Але в міру його нагрівання, циркуляція збільшується, а з нею збільшується і ступінь охолодження елементів двигуна. Але в той же час, мала швидкість циркуляції охолоджуючої рідини є і головним недоліком термосифонної системи, так який не дозволяє зробити її компактною. Потрібні великі обсяги охолоджуючої рідини.

Про компанію · Оренда · Сервіс · Каталог · Блог · Контакти

Доставка · Оплата · Гарантія

Facebook Instagram YouTube

2006-2021 · ТОВ «БАФ Юкрейн»
Україна, м.Київ, провулок Моторний, 3