BUF Ukraine
Надійна складська техніка з Європи
П'ятнадцять років на ринку
ПОШУК

Триколісний навантажувач - плюси і мінуси

Згідно зі статистикою виробників складської техніки, вилочні навантажувачі складають до 60% від загальної кількості використовуваного підлогового транспорту складу. Саме з їх допомогою проводиться велика частина вантажно-розвантажувальних робіт на майданчиках усіх типів - від найбільших міжнародних логістичних центрів до складів невеликих торгових точок. Також, все більшою популярністю користуються триколісні електронавантажувачі. У такій моделі автонавантажувача не два, а всього лише одне провідне колесо, яке, втім, може бути здвоєним.

На відміну від класичних чотириколісних моделей, такі автонавантажувачі мають ряд переваг, які роблять їх найбільш придатними для використання на високоефективних складах з щільно розташованими стелажами середньої висоти. Але, як і будь-якого складського обладнання, у триколісних навантажувачів теж є свої особливості експлуатації. Де найкраще застосовувати цю вантажно-розвантажувальну техніку? Які у неї є недоліки і переваги?

Слабкі сторони триколісні електронавантажувача

Дана техніка створювалася спеціально для роботи на закритих, щільно заставлених складах. Така спеціалізація накладає відбиток на всю конструкцію навантажувача. Деякі вважають ці особливості слабкими сторонами ''трехопорніков'', інші ж бачать в них природні відмінності конструкції, створеної для експлуатації в закритих, добре оснащених складських приміщеннях:

  • Погана стійкість. Як випливає з назви самого типу цього транспорту, у триколісного електричного навантажувача три опорних точки, замість чотирьох. Через це автонавантажувач має знижену подовжню і поперечну стійкість. Його легше заносить на крутих поворотах, він не підходить для активного застосування на поганому підлоговому покритті з великою кількістю похилих поверхонь, вибоїн, нерівностей і перешкод. Але така стійкість не є принциповим недоліком. Це всього лише наслідок того, що від самого початку триколісний електронавантажувач створений для роботи на абсолютно рівній підлозі.
  • Відносно мала вантажопідйомність. Ця самохідна  складська техніка використовується для навантаження і розвантаження, транспортування і штабелювання вантажів вагою 0,5-2т. Найчастіше, на стандартній палеті розміщується 1т. вантажів. І хоча триколісний навантажувач не підходить для обробки найбільш важких і великогабаритних вантажів, частка його використання в складському бізнесі поступово збільшується.
  • Обмежена робоча висота. Відносно низька стійкість триколісного електронавантажувача накладає обмеження на його граничні показники робочої висоти. Він може штабелювати вантажі на багатоярусні стелажі від 3,3 до 8 м заввишки.
  • Потреба обліку типу приводу. Все триколісні моделі автонавантажувачів діляться на два види - задньопривідні і з переднім приводом. Цю особливість важливо враховувати перед початком проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Для переміщення і штабелювання вантажів вагою до 1,5 т підходять моделі з заднім приводом. Для обробки ж вантажів вагою від 1,5 т і вище використовується тільки передній привід. Саме тому триколісні електронавантажувачі з переднім ведучим колесом (одинарним або здвоєним) використовуються значно частіше.

Переваги триколісні вилочного навантажувача

Крім специфічних особливостей використання цього складського обладнання, у нього є і незаперечні переваги:

  • Екологічність техніки. Все триколісні автонавантажувачі мають електропривод, працюють від тягової акумуляторної батареї. Він не створює вихлопних газів або великої кількості шкідливих парів, і практично не впливає на екологічну обстановку. Це дозволяє використовувати навантажувальну техніку в закритих приміщеннях зі строгими екологічними і санітарними нормами.
  • Висока маневреність. Триколісні електронавантажувачі розроблені спеціально для переміщення і активної експлуатації в вузьких проходах високоефективних складів. Багато моделей цього транспорту оснащені провідним одинарним або здвоєним колесом, яке повертається на 90 °. Завдяки цьому забезпечується висока маневреність, значно зменшується мінімальний поворотний радіус. Також, маневреність збільшується за рахунок округленій противаги, якщо вона є в конструкції навантажувача.
  • Хороше зчеплення з рівним, якісним дорожнім покриттям без похилих поверхонь, вибоїн і перешкод.
  • Менші витрати на енергоносії. Навантажувальний транспорт з АКБ не тільки екологічно чистий, але і економний. Витрати на такий енергоносій значно нижче, ніж на двигуни внутрішнього згоряння. Висока рентабельність закритого складу з інтенсивним вантажопотоком неможлива без активного використання електричних навантажувачів.
Про компанію · Оренда · Сервіс · Каталог · Блог · Контакти

Facebook Instagram YouTube

2006-2021 · ТОВ «БАФ Юкрейн»
Україна, м.Київ, провулок Моторний, 3